Algemene voorwaarden


Algemene voorwaarden (Vertaald van Engels via Google, de kopie in het Engels is het origineel en alle andere talen zijn alleen ter informatie)

Gastvoorwaarden

Resort Choice Ltd. doel is om de best mogelijke ervaring voor onze klanten te bieden. Om dit te doen, vragen we klanten om deze Algemene Voorwaarden aandachtig te lezen:

1. Uw contract

Resort Choice is de handelsnaam van Resort Choice Ltd. Resort Choice fungeert als marketing / boekingsagent voor de eigenaren van de eigendommen die op deze website worden aangeboden. en eventuele partnerwebsites.

2. Hoe te reserveren

Om uw boeking te accepteren, moet uw partijleider deze voorwaarden lezen. De persoon die het boekingsformulier ondertekent of 'indient', doet dit namens alle leden van de partij en verbindt hen gezamenlijk aan deze algemene voorwaarden. Wanneer u ons vraagt ​​om uw boeking te bevestigen, zullen wij u de door u gekozen woning toewijzen en uw reservering bevestigen.

3. Betalingswijze

Betaling kan worden gedaan met een creditcard, bankpas, PayPal of bankoverschrijving. Als u per bankoverschrijving betaalt, houden we uw geselecteerde accommodatie 1 werkdag vast terwijl u de betaling regelt. Als u in een andere valuta dan EUR wilt betalen, maak dan gebruik van onze creditcardfaciliteiten. Alle kaarttransacties worden in EUR gefactureerd en door de kaartuitgever tegen uw geldende koers geconverteerd naar uw lokale valuta. Houd er rekening mee dat PayPal-kosten door de afzender moeten worden betaald. Wij accepteren Visa en MasterCard.

4. Betalingsbeleid

Op het moment van uw boeking wordt u gevraagd om een ​​aanbetaling van 10% van de totale huurprijs van de woning te betalen, tenzij anders vermeld op de boekingspagina van de accommodatie. Wanneer u de eerste termijn betaalt, bevestigt u tegelijkertijd dat u onze algemene voorwaarden hebt gelezen en aanvaard. Resort Choice behoudt zich het recht voor om de reservering te annuleren als de eerste termijn van de huur niet is ontvangen binnen 1 werkdag nadat de reservering is gemaakt.

Het saldo is verschuldigd 28 dagen voorafgaand aan het begin van de huurperiode. Resort Choice behoudt zich het recht voor om de reservering te annuleren als het saldo niet op tijd is gemaakt.

5. Annuleringsvoorwaarden

Elk verzoek tot annulering of wijziging moet schriftelijk, per e-mail of per post aan ons worden verzonden en wordt van kracht op de dag dat we het verzoek ontvangen.

 U bent aansprakelijk voor de annulerings- of wijzigingskosten die hieronder worden weergegeven, tenzij anders vermeld op de boekingspagina van de accommodatie.

  • Meer dan 29 dagen voor aankomst = 10% van de totale boekingsprijs.
  • Minder dan 28 dagen voor aankomst = 100% van de totale boekingsprijs.

6. Wijzigingsbeleid

Wijzigingen zijn altijd afhankelijk van beschikbaarheid, de maximale bezetting van elke specifieke woning, de huidige prijzen en de onderstaande voorwaarden. Wijzigingen of wijzigingen in boekingen worden opgevat als elke variatie in de specifieke datums of het aantal gasten met betrekking tot het geboekte appartement. In geen geval kan er sprake zijn van een wijziging van eigendom.

Wijziging van datums:

Eventuele datumwijzigingen moeten worden aangebracht via e-mail, door de nieuwe details te sturen naar info@resortchoice.com, en zolang aan de volgende vereisten wordt voldaan:

  • Verhoging van dagen: alleen zolang hetzelfde appartement beschikbaar is op die datums en zodra het verschil tussen het oorspronkelijke online boekingstotaal en het nieuwe boekingstotaal is gedekt.
  • Daling van dagen: alleen tot een week voor de aankomstdatum en geen restitutie van het oorspronkelijk betaalde totaalbedrag.

Veranderingen in het aantal gasten:

  • toename van het aantal gasten: zolang het aantal gasten binnen de opgegeven maximale bezetting van het appartement valt. De wijziging wordt pas van kracht nadat het verschil tussen het oorspronkelijke online boekingstotaal en het nieuwe boekingstotaal is gedekt.
  • Vermindering van het aantal gasten: slechts tot een week voor de aankomstdatum, geen restitutie van het oorspronkelijk betaalde totaalbedrag.

Als een couponcode of promotiecode is verzilverd in de eerste boeking, blijft de codekorting behouden zolang de wijziging binnen de geldigheidsdatum van de promotiecode valt.

7. Verzekeringseisen

Vakantie- en reisverzekering, inclusief annuleringsdekking, is essentieel voor uw eigen bescherming en wij raden u ten zeerste aan om u en alle leden van uw partij voldoende te verzekeren. Als u ervoor kiest om te reizen zonder een adequate vakantieverzekering, zijn wij niet aansprakelijk voor verliezen die zich voordoen met betrekking tot welke verzekeringsdekking anders beschikbaar zou zijn geweest.

8. Borg / Schadeverzekering

We verzamelen geen borg / borg, tenzij anders vermeld op de boekingspagina van de accommodatie; we vragen echter wel dat onze gasten bij het reserveren een verplichte Waiver Protection Waiver kopen. Dit dient ter dekking van onopzettelijke schade die tijdens uw vakantie in uw eigendom kan optreden. Houd er rekening mee dat opzettelijk en nalatig gedrag niet door deze heffing wordt gedekt, en als dit gebeurt, kunt u worden gevraagd om de kosten van schade ter plaatse te dekken. Als de gast schade zou moeten veroorzaken die de waarde van de Waiver Damage Protection Waiver overschrijdt, is hij / zij aansprakelijk voor het verschil zodra de exacte waarde van de schade is vastgesteld en Resort Choice hem schriftelijk heeft geïnformeerd over de verschil.

De Waiver Damage Protection heeft een maximale dekking van 300 Euro.

Groepen jonger dan 25 jaar kunnen worden onderworpen aan een extra borg.

De gast moet ervoor zorgen dat de woning in een nette staat wordt geretourneerd, inclusief het wassen van serviesgoed, bestek en keukengerei, enz .; het legen van de koelkast, de vriezer en vuilnisbakken; het schoonmaken van de barbecue; en het verwijderen van afval / afval. Dit is verplicht, hoewel de gast een eindschoonmaak heeft betaald of een dergelijke schoonmaak al in de huurprijs is inbegrepen. Resort Choice behoudt zich het recht voor om extra schoonmaakkosten in mindering te brengen als de gast het pand niet in de bovengenoemde staat achterlaat.

Een royale vergoeding voor water en elektriciteit is inbegrepen in de huurprijs; er worden echter kosten in rekening gebracht voor misbruik van deze services (water aan laten / slangen openstaan ​​en ze voor langere tijd laten draaien, deuren / ramen open laten bij gebruik van airconditioning / verwarming, enz.). Water- en elektriciteitsmetingen worden vóór en na elk verblijf in elke woning uitgevoerd.

Het bovenstaande is alleen voor standaardboekingen. Als u een woning huurt om een ​​functie te houden, hebben we ook een extra borg nodig.

9. Partijgrootte

Er mogen nooit meer personen een woning bewonen dan vermeld op het boekingsformulier, behalve met voorafgaande schriftelijke toestemming. Eigenaren of hun agenten behouden zich het recht voor om toegang te weigeren als deze voorwaarde niet wordt nageleefd.

10. Eigendomsstandaarden

We hebben zorgvuldig alle eigendommen geselecteerd die we adverteren en we proberen hoge normen te handhaven. Als u tijdens uw vakantie echter een probleem ondervindt, neem dan onmiddellijk contact op met de plaatselijke vertegenwoordiger, die dan zal proberen de zaken recht te zetten. Als u dit niet doet, kunnen we geen verantwoordelijkheid aanvaarden, omdat we het probleem niet hebben kunnen onderzoeken en oplossen. Hoewel we alles in het werk zullen stellen om problemen snel op te lossen, moet een redelijke hoeveelheid tijd worden toegestaan ​​om reparaties door externe aannemers te laten uitvoeren.

Als u een defect vindt, wordt een fout of schade gedetecteerd. In een dergelijk geval moet de klantenservice van Resort Choice binnen 24 uur na aankomst schriftelijk per e-mail worden geïnformeerd naar info@resortchoice.com.

Houd er rekening mee dat we geen aansprakelijkheid aanvaarden voor intermitterend falen van openbare voorzieningen of nutsvoorzieningen zoals water, elektriciteit, gas of internet waarover we geen controle hebben, noch van riolering, sanitair of mechanische apparatuur in de eigenschappen, maar we zullen ons best doen om waar mogelijk snelle reparaties te regelen.

Het is onvermijdelijk dat items kapot gaan of onderhoud nodig hebben. Houd er daarom rekening mee dat u tijdens uw verblijf mogelijk onderhoudspersoneel tegenkomt. Houd er ook rekening mee dat dit de huizen van mensen zijn - laat het pand in een redelijk schone en nette staat achter en verwijder al het afval aan het einde van uw verblijf. We behouden ons het recht voor om kosten in rekening te brengen voor extra schoonmaak en afvalverwijdering indien nodig, en dit in rekening te brengen op uw creditcard of betaalpas.

11. Check-in / check-out tijden

Uw accommodatie is beschikbaar na zestien op de dag van aankomst en moet worden verlaten om 11 uur (11 uur) op de dag van vertrek, tenzij anders vermeld op de boekingspagina van de accommodatie. De meid, tuinman, zwembadman heeft deze tijd nodig om de accommodatie goed voor te bereiden op inkomende gasten. Hoewel u niet verplicht bent om uw accommodatie voor 11.00 uur te verlaten, moet u er rekening mee houden dat personeel voor deze tijd kan arriveren.

12. Verandering en niet-beschikbaarheid van accommodatie

In zeldzame gevallen kan het onvermijdelijk zijn om uw gekozen eigendom te wijzigen vanwege omstandigheden buiten onze controle of die van de eigenaar; we zullen proberen u zo snel mogelijk hiervan op de hoogte te stellen enaanbieden u alternatieve accommodatie van vergelijkbare of superieure standaard, een terugbetaling als niets geschikt is of andere opties bespreken. Er wordt geen verdere claim tegen de eigenaar of de verhuurmakelaar voor geleden schade in aanmerking genomen.

13. Aansprakelijkheid

Resort Choice aanvaardt geen aansprakelijkheid voor enige handeling of nalatigheid van de eigenaars of een andere persoon buiten hun dienst of hun controle, noch voor een ongeval, schade, verlies, letsel of kosten, aan persoon of eigendom , die de huurders kunnen lijden als gevolg van, of op enige wijze verband houden met de verhuur. De eigenaar en de verhuurmakelaar aanvaarden ook geen aansprakelijkheid voor verlies van of schade aan bezittingen van de huurder op het eigendom van de eigenaar, overmacht of andere onvoorspelbare gebeurtenissen die Resort Choice niet had kunnen voorkomen.

Als een grove fout of fout in een vakantieaccommodatie wordt gedetecteerd, biedt Resort Choice de huurder normaal een vergelijkbare vakantieaccommodatie van hetzelfde prijsniveau. Als het alternatieve vakantiehuis van een lagere prijs is, wordt het prijsverschil terugbetaald. Als het niet mogelijk is om een ​​bevredigende oplossing te vinden vanwege een gebrek aan beschikbare eigenschappen of vanwege het niet accepteren van het alternatieve vakantiehuis door de huurder, wordt de totale huur of een deel van de huur terugbetaald volgens de mate van aansprakelijkheid bepaald door Choice.

14. Kortingen

Kortingen worden berekend op basis van de ernst van het probleem en worden gegeven naar goeddunken van de Eigenaar en Resortkeuze. Kortingen voor toekomstige verblijven zijn beperkt tot september tot juni, met uitzondering van Kerstmis, Nieuwjaar en Pasen.

15. Evenementen

U moet ons op de hoogte stellen als u van plan bent om een ​​evenement in uw huurwoning te houden en toestemming te vragen op het moment van boeking. Als u dit niet doet, kan de eigenaar of diens agent het evenement annuleren. Houd er rekening mee dat eventuele klachten van buren of gerechtelijke stappen als gevolg van uw evenement de verantwoordelijkheid van de huurder zijn en niet de eigenaar of Resort Choice.

16. Nauwkeurigheid

We proberen ervoor te zorgen dat alle informatie op onze website correct is; af en toe treden echter wijzigingen en fouten op en behouden wij ons het recht voor om in dergelijke omstandigheden details te corrigeren. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat beschrijvingen, foto's van meubels en accessoires enz. Nauwkeurig zijn; er kunnen echter soms wijzigingen zijn die we niet kennen, en daarom verschillen van onze website-kopie en foto's. Wij aanvaarden geen aansprakelijkheid indien een beschrijving of foto onjuist zou zijn. Als een bepaalde faciliteit die in een woning wordt aangeboden essentieel is voor het boeken van uw vakantie, zorg er dan voor dat we hiervan op de hoogte worden gebracht voordat u de boekingsbevestigingspagina's invult.

17. Bij aankomst

De eigenaar of de vertegenwoordiger van de eigenaar heeft het recht om de gast te vragen bij aankomst een huurcontract te ondertekenen.

De eigenaar of de vertegenwoordiger van de eigenaar heeft het recht om een ​​kopie van een creditcard aan te vragen en de kaart pre-autorisatie te verlenen voor eventuele schade die de Waiver voor schadebescherming overschrijdt of voor schade aan het onroerend goed dat niet in de Waiver voor schadebescherming wordt gedekt.

Afhankelijk van de locatie van de accommodatie en de lokale wetgeving, moet u mogelijk een identiteitsbewijs met foto in de vorm van een paspoort of nationale identiteitskaart voor alle volwassenen ouder dan 14 jaar in uw boekingspartij verstrekken.

Maak onmiddellijk bij aankomst in uw vakantieaccommodatie kennis met de inhoud van het onroerend goed en de lay-out, en identificeer mogelijke gevaren zoals onverwachte stappen, gladde oppervlakken, diepten van het zwembad enz.

18. Geluid

Sommige van onze eigendommen bevinden zich op landelijke locaties en als zodanig zijn er misschien boerengeluiden in de buurt. Andere eigenschappen kunnen zich in woonwijken bevinden, houd er rekening mee dat geluidreizen en lawaai tot een redelijk niveau moeten worden gehouden, vooral na 22.00 uur. Wegwerkzaamheden en / of bouwwerkzaamheden in de nabijheid van onze eigendommen kunnen zonder voorafgaande waarschuwing plaatsvinden, dit is begrijpelijk buiten onze controle ... we zullen proberen u te informeren als we ons bewust worden van dergelijke werken.

19. Inheemse dieren in het wild

Sommige van onze eigendommen bevinden zich op het platteland of worden omgeven door tuinen. Het is mogelijk dat u een deel van de plaatselijke dieren in het wild tegenkomt, zoals muggen, mieren, kakkerlakken, inheemse knaagdieren - fruitratten enz. Helaas kunnen wij niet verantwoordelijk worden gehouden voor hun aanwezigheid of controle, hoewel we er alles aan doen om ongedierte uit te roeien.

20. Airconditioning

Wij aanvaarden geen verantwoordelijkheid voor het uitvallen van deze eenheden onder alle omstandigheden, hoewel we altijd zullen proberen de kwestie zo snel mogelijk te verhelpen.

21. Huisdieren

Huisdieren zijn welkom in sommige van onze accommodaties. Er kunnen extra toeslagen van toepassing zijn. Vraag hiernaar voordat u boekt. Huisdieren die zonder voorafgaande toestemming in de accommodatie zijn gevonden, kunnen leiden tot verlies van de accommodatie en / of andere straffen.

22. Reiniging

De schoonmaakservice is alleen beschikbaar op de dag van aankomst en op de dag van vertrek. De meeste accommodaties hebben wasmachines of, indien u dat wenst, extra schoonmaak en was kunnen meestal tegen een toeslag worden geregeld.

Als u niet tevreden bent met de reinigingsnormen, hebben we onmiddellijk een schriftelijke kennisgeving nodig bij aankomst bij de accommodatie. De stofzuiger keert binnen 24 uur terug om elk aspect dat is over het hoofd gezien te corrigeren en schoon te maken.

23. Facturen

Facturen / ontvangsten voor de huur en schoonmaakkosten moeten worden uitgegeven door de eigenaar en niet door Resort Choice. Extra's gekocht bij Resort Choice inclusief reserveringskosten, huur van apparatuur en vrijstellingen worden apart door Resort Choice Ltd. in rekening gebracht.

24. Klachtenprocedure

Als gast als u merkt dat er onvoldoende schoonmaak, schade of defecten aan de woning zijn, dient u onmiddellijk een klacht in te dienen. . Klachten over de reiniging moeten onmiddellijk worden gemeld. Klachten met betrekking tot schade of defecten moeten ook zo snel mogelijk worden gemeld en niet later dan 24 uur vanaf het begin van de huurperiode of vanaf de vaststelling van het defect of de schade. Klachten moeten schriftelijk worden ingediend bij Resort Choice Ltd, Triq L-Imghazel, Swieqi, SWQ 3141, Malta of via e-mail naar info@resortchoice.com.

Alle klachten worden uiterlijk 14 dagen na het einde van het huurcontract beoordeeld en onderzocht door Resort Choice Ltd.

25. Gegevensbescherming

Resort Choice verzamelt persoonlijk identificeerbare informatie van de gast om dergelijke gegevens aan de gastheer te kunnen communiceren en om de nodige kennisgevingen en betalingsverzoeken te kunnen uitgeven. Resort Choice verwerkt gegevens in overeenstemming met de Data Protection Act 2001 en neemt alle redelijke maatregelen om de beveiliging van dergelijke gegevens te waarborgen, om gegevensmisbruik te voorkomen en om de toegankelijkheid van personen voor dergelijke gegevens alleen op een need-to-know-basis te beperken.

26. Toepasselijk recht en jurisdictie

Dit is een Maltese website en is onderworpen aan de wetten van de Republiek Malta, en alle geschillen vallen onder de niet-exclusieve jurisdictie van de rechtbanken van Justitie van Malta.

27. Blue Pencil-test

Als van een van deze voorwaarden en bepalingen moet worden vastgesteld dat deze illegaal, ongeldig of anderszins niet-afdwingbaar zijn op grond van de wetgeving van een staat of land waarin deze voorwaarden en bepalingen bedoeld zijn om effectief te zijn, dan voor zover en binnen het rechtsgebied waarvan die voorwaarde illegaal, ongeldig of niet-afdwingbaar is, wordt deze van die clausule gescheiden en verwijderd en blijven de overige voorwaarden van kracht, blijven volledig van kracht en van kracht en blijven bindend en afdwingbaar.

28. Geldigheid

De vermelde algemene voorwaarden zijn geldig voor huurovereenkomsten tussen de huurder en de huiseigenaar via Resort Choice die optreedt als agent / tussenpersoon. De voorwaarden en de vermelde prijzen op deze website zijn geldig, met uitzondering van drukfouten, vanaf januari 2019.